کمترین قیمت پکیج/آبگرمکن/رادیاتور

 

پکیج ایران
فروش، نصب و خدمات پکیج های دیواری ایران رادیاتور در گلستان/ گرگان/کردکوی/بندرگز 09111101909

پکیج های ایرانی و خارجی  را از گلستان تاسیسات تهیه کنید.

 (فروش به صورت اقساطی با فیش حقوقی و چک کارمندی)

قیمت پکیج های ایران رادیاتور را بی واسطه و از نمایندگی اصلی و به قیمت عمده فروشی تهیه نمایید. تمامی این محصولات دارای گارانتی اصلی و با نصب شرکتی می باشند. مشتریان عزیز از استان گلستان می توانند با تماس با شماره های 09111101909 و یا 09380014312 پس از دریافت مشاوره و برآورد هزینه نسبت به خرید پکیج و متعلقات اقدام نماید.

  تفاوتی ندارد پکیج دیواری را از کدام فروشگاه تهیه کرده اید ! نصب و هزینه ایاب ذهاب آن برای شما رایگان است! و شامل 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.


  پس از خرید و دریافت دستگاه پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور از فروشگاه ما  و یا سایر فروشگاه ها مانند :

با تماس با ما با شماره 09111101909 یا 09380014312 یا 09117966567  ( مجری مجاز نصب پکیج ایران رادیاتور - مهندس رضا تازیکه ) ، حداکثر تا 24 ساعت کاری دیگر باهماهنگی قبلی برای نصب رایگان پکیج شوفاژ دیواری گارانتی آن و ارائه خدمت در محل نصب پکیج حضور می یابیم.

 
 لازم به ذکر است به علت اینکه دستگاه گاز سوز می باشد ؛ حتما" می بایست شرایط ایمنی محل نصب پکیج دیواری مهیا باشد.

 اگر آبگرم و گرمایش منزل بصورت آبگرمکن ، بخاری و موتورخانه می باشد و قصد تغییر آن بصورت پکیج دیواری را دارید ، می بایست حتما" محل نصب پکیج توسط نمایندگی مجاز ایران رادیاتور ، کارشناسی و تایید گردد و سپس از تاسیساتی خود بخواهید که با توجه به شرایط استاندارد نظام مهندسی و تایید شده توسط نماینده مجاز شرکت ایران رادیاتور اقدام به لوله کشی نماید و پس از انجام لوله کشی طبق شرایط استاندارد و مهیا نمودن لوله های:  آبسرد و آبگرم مصرفی ، رفت و برگشت مدار گرمایش ، گاز ، دودکش و همچنین بحث تامین هوای پکیج ، اقدام جهت نصب رایگان پکیج توسط ما ، صورت خواهد گرفت. نصب رایگان نیز شامل مراحل زیر است :

نصب رایگان شامل :
 نصب اتصالات لوله کشی آب به پکیج دیواری
 نصب اتصالات لوله کشی گاز به پکیج دیواری
 نصب دستگاه پکیج به دیوار
 نصب دودکش های دستگاه پکیج دیواری به دستگاه و داکت دودکش

 نصب دستگاه سختی گیر پلی فسفات یا مغناطیسی ، صافی برگشت برنجی یا صافی مغناطیسی مدار گرمایش
 راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری
 آموزش استفاده از پکیج شوفاژ دیواری
 ایاب و ذهاب نصاب مجاز برای نصب پکیج دیواری نیز رایگان است.

 علاوه بر لوازمی که در داخل کارتن پکیج شوفاژ دیواری شامل 4 عدد پیچ رولپلاک و براکت نصب به صورت رایگان توسط شرکت صنعتی ایران رادیاتور گذاشته شده است نصاب مجاز می بایست لوازم الزامی مانند :
   شیرفلکه های " 1/2 و " 3/4 ، شیلنگ گاز استاندارد ارغوان مورد تایید ایران رادیاتور به همراه الیو مغزی گاز و بست شیلنگ گاز استاندارد، دودکش های استیل یا دوجداره ، اتصالات لوله کشی آهنی و نوار تفلن ... هنگام نصب دستگاه پکیج دیواری مونتاژ نماید که هزینه ی آن بسته به مقدار لوازمی که باید استفاده شود متفاوت است و پس از نصب پکیج توسط نصاب مجاز محاسبه وتوسط مشتری پرداخت می گردد.

  لوازم حفاظتی پکیج نیز به صورت اختیاری اما با توصیه ی اکید توسط فروشگاه یا نصاب مجاز پیشنهاد می شود که در صورت نیاز مشتری این لوازم به ایشان داده می شود. لوازم حفاظتی نصب پکیج شامل موارد زیر می باشد: 

محافظ برق پکیج دیواری
دستگاه سختی گیر پلی فسفات یا مغناطیسی پکیج
صافی برنجی برگشت
فیلتر مغناطیسی مدار گرمایش ( نصب آن برای پکیج هایی که با مدار رادیاتور پنلی یا داکت اسپلیت راه اندازی می شود از تاریخ 1400/10/1 الزامی ست )

 لازم به ذکر است لوازم حفاظتی جهتافزایش عمر پکیج دیواری و کمتر شدن تعمیرات آن بسیار موثر است.

  هزینه ی ایاب و ذهاب نصاب پکیج دیواری برای بار اول رایگان و در صورت نیاز به مراجعات بعدی(در صورتی که نیاز به مراجعه ی نصاب،از طرف مشتری باشد مانند آموزش مجدد ؛ یا اشکال در شرایط نصب مانند وصل نبودن گاز) به عهده مشتری می باشد.

 پس از نصب و راه اندازی پکیج دیواری ، دستگاه پکیج دیواری ایران رادیاتور به مدت 24 ماه (دو سال) از طرف شرکت صنعتی ایران رادیاتورگارانتی دارد که یک نسخه از ضمانت نامه توسط نصاب مجاز به مشتری تحویل داده میشود.


پس از نصب پکیج ، مجری مجاز نصب؛ تعدادی عکس از برگه گارانتی و پکیج دیواری و اتصالات و دودکش آن به منظور ارائه به شرکت ایران رادیاتور ،تهیه خواهد نمود.

 

لیست قیمت پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور - تخفیف ویژه به مشتریان عزیز به قیمت نمایندگی درجه یک   

 لیست قیمت پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور:1401/10/03

   تخفیف ویژه به خریداران عمده و همچنین سازندگان محترم در صورت استفاده از خدمات مربوط به پیاده سازی تقدیم میگردد. جهت دریافت لیست قیمت به روز پکیج های شوفاژ دیواری  ایران رادیاتور  با شماره های 09111101909 و 09380014312تماس بگیرید. 

 

مرکز تخصصی تعمیر و سرویس پکیج دیواری ایران رادیاتور در استان گلستان
مهندس تازیکه1909-110-0911 و 09117966567

Login

Register