سرویس بهداشتی

فروش برندهای ایرانی و خارجی شیرآلات بهداشتی دراستان گلستان

«جهت ثبت درخواست خود با شماره تلفن  09205202245 تماس بگیرید و یا در شبکه های مجازی برایمان پیغام بگذارید.»

 

دارای ۵ سال ضمانت تعویض بی قید و شرط

نصب آسان نصب بدون نیاز به دانش فنی 

استانداردهای جهانی :همگام با استانداردهای روز دنیا

کیفیت محصولات

در ساخت شیرآلات البرز روز جزییات زیادی وجود دارد که ممکن است از چشم افراد پنهان بماند،از یک واشر کوچک یا یک پیچ ساده گرفته تا کارتریج،نوع مواد پوشش دهنده همه و همه تعیین کننده کیفیت نهایی هستند

✅ شیرآلات ساختمانی البرز روز همواره با بهره گیری از دانش به روز و ماشین آلات پیشرفته مهم ترین هم و غم خود را در تهیه و تولید مواد اولیه و تشکیل دهنده با کیفیت قرار داده است که ماحصل آن محصولی با کیفیت و در خور سلایق و نیاز مشتریان باشد.

شیرآلات البرز روز در سال ۱۳۷۸ با هدف رشد سطح کیفی شیرآلات ساختمانی آغاز به کار نمود.این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و ماشین آلات مدرن تلاش می کند محصولی در خور سلیقه ایرانی تولید نماید.

شیرآلات بهداشتی در گرگان 09117966567

بخش بسیار مهمی از تجهیزات هر خانه یا شرکت را شیرآلات تشکیل می دهند. در واقع شیر آلات از پر کاربردترین وسایل در هر خانه یا شرکت یا مکان عمومی می باشند. امروزه شیر آلات متنوع و رنگارنگ جای خود را به شیر آلات قدیمی داده اند.

شیر آلات خوب ، شیر آلاتی هستند که به مرور زمان کارکرد و رنگ خود را از دست ندهند . شیر آلات به دو دسته کلی شیر آلات روکار و شیر آلات توکار دسته بندی می شوند . شیر آلات توکار دارای یک شیر مرکزی جهت باز و بست و تنظیم گرمی و سردی هستند . شیر آلات توکار بیشتر در ساختمان های لوکس کاربرد دارد.

شیرآلات بهداشتی در گرگان 09117966567

شیر آلات در انواع شیر آلات آشپزخانه ، حمام ، روشویی و توالت می باشند . علم یونیکا ها و یونیورست ها جای علم دوش های قدیمی را گرفته اند . محصولات جانبی شامل شلنگ توالت و … می باشند. امروزه به خصوص در مکان های عمومی با توجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده از شیر آلات هوشمند و چشمی زیاد شده است.

همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خرید شیرآلات بر روی لینک «راهنمای خرید شیرآلات» کلیک کنید.

برای دریافت آخرین قیمت ها و یا مشاوره خرید  با شماره 09205202245 تماس حاصل فرمایید. به «گلستان تاسیسات» در کلیه  زمینه های خدماتی مربوط به تاسیسات ساختمانی و صنعتی از جمله لوله کشی آب ، گاز و ...  مراجعه نمایید و خدمات حرفه ای را دریافت نمایید.

Login

Register