لوله کشی آب

خدمات تخصصی لوله کشی آب گرم و سرد در استان گلستان 

لوله کشی آب ساختمان با هدف انتقال آب آشامیدنی از شبکه آب شهری با نصب لوله های مناسب انجام می گیرد، از دیرباز و زمان نیاکان ما لوله کشی آب منازل با طریقه های متفاوتی انجام می شده است و قدمتی طولانی دارد اما امروزه با پیشرفت صنعت تاسیسات این عمل نیز پیشرفت کرده است.

مواردی از اصول اجرایی لوله کشی آب، در مقاله لوله کشی آب ساختمان برای مطالعه شما عزیزان آورده شده است. همچنین به منظور اطلاع از نکات فنی و ایمنی لوله کشی آب، مطالعه مقاله لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان را توصیه می کنیم.

لوله کشی آب در گرگان

انواع لوله کشی آب براساس مکان قرار گیری لوله ها:

لوله کشی توکار آب: در این نوع لوله کشی با توجه به نقشه لوله کشی که از قبل تهیه شده، لوله ها در جای درست و در زیرخاک دفن می شوند، عدم نمایش لوله ها از مزایای این نوع لوله کشی است.

لوله کشی روکار آب: در این روش لوله ها و اجزای آن از کنج دیوار با فواصل معین از هم قرار می گیرند، از مزایای این نوع دسترسی آسان به سیستم لوله کشی، عدم ایجاد مشکل افت فشار آب، تخریب نکردن دیواره ها و کف و سهولت جایگزینی پکیج دیواری با آبگرمکن است، برای حفظ زیبایی پس از انجام لوله کشی آن را داکت کشی می کنند، استفاده از لوله های پنج لایه و پلیمری در این نوع رایج است.

لوله کشی آب

لوله کشی آب سرد و گرم با توجه به مجتمع یا تک واحدی بودن ساختمان و یا بسته به مورد کاربری آن(مسکونی باشد یا تجاری) می تواند بسیار متنوع باشد. در کلیه انواع مسیر آب مصرفی پس از اتصال به کنتور، به شیر یکطرفه قطع و وصل در ورودی ساختمان متصل می گردد.
در لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان، آب معمولا از یک انشعاب اصلی وارد لوله تقسیم کننده می گردد و بعد از آن توسط یک یا چند مسیر جداکننده وارد ساختمانهای چند واحدی یا تک واحدی می گردد و انشعاب های آب سرد و گرم مصرفی، برای ورود به هر واحد در نظر گرفته می شود.

با توجه به وجود انشعابهای متعدد در لوله کشی آب بخصوص در مجتمع های مسکونی و تجاری بزرگ و همچنین لزوم بالا بودن ثبات و دوام لوله ها و پائین بودن هزینه های در نظر گرفته شده، مزایای استفاده از لوله های پنج به شرح زیر می باشد :

  • مقاومت مکانیکی بالا
  • شکل پذیری آسان
  • طول زیاد کلاف
  • کمترین میزان ضایعات نسبت به سایر انواع
  • کاهش قابل توجه میزان مصرف اتصالات
  • سرعت نصب بالا
  • عمرمفید طولانی
  • صرفه جوئی در هزینه
  • عدم نفوذ اکسیژن و اکسیده شدن تاسیساتشیرهای اصلی

شیرهای اصلی ترموستاتیك بیشتر در ساختمان های تجاری به كار می روند و به مقادیر آب زیادی نیاز دارند. این شیرها آب خروجی از دیگ یا آبگرمكن را به دمای پایین تری تعدیل می نمایند. برای مثال یك شیر اصلی در یك هتل یا یك آپارتمان برای تعدیل آب 180 درجه فارنهایت كه از یك دیگ خارج می شود به دمای حداكثر 140 درجه فارنهایت به كار می رود.

سرویسکاران «گلستان تاسیسات» در کلیه مناطق استان گلستان(کلاله - آق‌قلا - مینودشت -  گالیکش- بندر گز -  علی‌آباد- گمیشان-گمیشان- رامیان- مراوه‌تپه - آزادشهر - گرگان - کلاله- رامیان - آزادشهر - گنبد کاووس) آماده خدمت رسانی در کلیه امور لوله کشی از جمله آب و گاز   می باشند.
لوله کشی آب در گرگان

اگر برای لوله کشی آب ساختمان خود نیاز به گروه حرفه ای دارید، با ما تماس بگیرید تا ضمن برخورداری از مشاوره و بازدید رایگان از خدمات بهترین و سریعترین اکیپ های لوله کشی در تمام مناطق شهر گرگان / آق قلا/سیمین شهر/ و ... بهره مند شوید. در صورت داشتن نیاز به مشاوره و دریافت هزینه ارائه ی خدمات  با شماره 09111101909 تماس حاصل فرمایید.

مهمان آنلاین

ما 39 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

Login

Register